torsdag den 29. marts 2012

Dagens med de røde Converse

Jeg håber I alle har haft en god dag, og fået nyt det solrige vejr, for det tyder på at være det sidste i denne omgang. Det blæste igen i dag en held del, og det resulterede i at det ikke føltes som 10-12 grader, men næsten som frostvejr. Jeg blev ihvertfald slemt skuffet, da jeg var ude og købe Nescafé til mine kollegaer omkring kl. 14.00, forstrød jeg at jeg ikke havde fået mit halstørklæde med.
På vejen gik jeg forbi flere blomster i flor, og flere buske og små træere havde fået knopper og små blade. Selvom vejret sikkert ikke er enig, er foråret over os :-)

Her er det fulde dagens som jeg havde lovet jer.
Cardigan - Saint Trope, Kjole - H&M, T-shirt - Tommy Hilfiger, Leggings - Top Shop, Sko - Converse

2 kommentarer:

  1. Rigtig fin blog du har og en masse gode billeder! :-)
    Besøg endelig min blog her:http://laerkehs.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-) Jeg kigger forbi!
      /Camilla

      Slet

Skriv en kommentar :-)