lørdag den 24. marts 2012

Blog på tegnebrættet

Jeg har været en del stille på bloggen efter jeg i august fik guldlæumpen. Jeg har været meget i tvivl om hvad jeg ville med bloggen, og hvad mine indlæg skulle handle om. Nu ligger det fast at jeg rykker til eget domæne, og at bloggen skifter navn. Men hvornår er endnu uvist - mit nye domæne er på plads og jeg leger lidt med nogle nye navne til bloggen.

Før jeg ligger mig helt fast vil jeg gerne hører jer læsere om hvad i syntes. I øjeblikket er jeg ret varm på, at bloggen skal hedde "Camilla's Værksted". Det spænder bredt, men jeg har derfor heller ikke lagt mig fast på, at bloggen kun skal handle om mode.

Den nye blog kommer til at være i wordpress, hvilket er nyt for mig og det derfor tager lidt øvelse før jeg er i luften med den.

Hvad syntes om Camilla's Værksted??

Fortsættes....

2 kommentarer:

  1. Navnet afhænger jo helt af, hvad du har tænkt dig at blogge om. Jeg synes måske, at "Camillas værksted" lyder meget håndarbejde-agtigt. Hehe :-)
    Og Wordpress er nemt at gå til, det lærer du hurtigt!

    ♥ Camilla
    Scent of Fashion

    SvarSlet
  2. Hej Camilla,
    Tak for din feedback:-) det kan jeg godt se, det lyder nok mest som en håndarbejdslærer blog...hehe og det var ikke lige meningen.
    Syntes du at navnet C fashion passer til sådan som bloggen er nu??
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)