lørdag den 7. maj 2011

Bellevue på en onsdag

I sidste uge gjorde min mand mig opmærksom på at jeg skulle noget d. 4/5 om aften, men det var en overraskelse hvad. Jeg elsker overraskelser så jeg glædede mig rigtig megt. Onsdag aften kl. 19.10 kørte vi hjemmefra og mod byen, jeg vidste stadig ikke hvor vi skulle hen, men jeg havde gættet at vi skulle i teateret.

Min mand havde fået billetter til forpremieren på Martin Brygmann's nye show "De fleste ulykker sker med lemmet". Det var rygende morsomt, jeg sidder endda og griner lidt for mig selv, imens jeg sidder og skriver dette.

Skal I ind og se det?
Det mærkligste var at min søster faktisk også var derinde, hun sad oppe på balkonen og jeg nede i salen, men vi mødte ikke hinanden. Det var først dagen efter, hvor vi skulle fortælle hinanden at vi havde set showet, vi fandt ud af det. Vi er begge vilde med hans humor, og var enige om at showet var super!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er da sød! :-) Jeg skal da lige finde min kæreste og hentyde til dette indlæg, det er ihvertfald kun rart med sådanne overraskelser i ny og næ ;-)

    SvarSlet
  2. Hehe gør det :-) Det er jo altid rart med overraskelser.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)