søndag den 15. maj 2011

Hold frokosten kold

Sommeren er jo lige om hjørnet, og det betyder masser af udendørs hygge. Jeg holder meget af frokost i det grønne, men maden skal jo kunne holdes kold og frisk på en ordentlig måde. Tilfældigt så jeg at Menu har lavet en  lille køletaske - Cool Lunch, den kan indeholde din mad og drikkevarer, og har et lille køleelement der holder temperaturen nede på de varme dage.
Tasken skulle være udviklet til at holde faconen, så din mad ikke bliver mast og smattet under transport, hvilket også gør den ideel til din hverdagsmadpakke. Jeg har ikke frokostordning på mit arbejde, og jeg syntes hurtigt det bliver mange penge om måneden, hvis jeg køber mad ude hver dag.

Cool Lunch er designet af Jakob Wagner, og kan købes her i sort/grå eller i hvid/lime her til 250,-

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)