søndag den 1. maj 2011

Frokost i det grønne

I går var jeg blevet inviteret på frokost i det grønne, af 2 dejlige børn. De havde spurgt om jeg ikke nok ville komme og cykle i skoven med dem, og nå der står 2 skønne børn og siger "Camilla vi kunne så godt tænke os at være sammen med dig", siger man jo ikke nej. Eller jeg gør i hvert fald ikke!
Jeg drog til Nødebo med madpakke og drikkedunk, og så lod jeg mig ellers fragte på cykel gennem en skov jeg slet ikke kendte, men som 6 årig V sagde: Bare rolig Camilla jeg skal nok passe på dig og baby! Dejligt med en ung mand, der passer godt på en :-)

Vi cyklede ned til Esrum Sø, til en skøn lille grøn plet hvor der er borde og bænke. Det blæste desværre en hel del, så vi kørte hurtigt tilbage igen, men det var smadder hyggeligt.
På modsatte side af søen kan man ane Fredensborg slotshave, og det lille bådhus hvor man igen, kan få en sejltur rundt på søen.





Det var jo ikke særlig varmt nede ved søen, men for det ikke skal være løgen, kom der en mand og sprag i søen imens vi sad og spiste. Godt det ikke var mig!!

Hvad fik i jeres lørdag til at gå med?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)