søndag den 22. maj 2011

Skovbær smoothie med et twist af lakrids.

Forleden dag havde jeg lyst til noget lækkert, og da jeg lige havde købt lakridspulver skulle det afprøvet i en smoothie.
Farven var fantastisk og den smagte rigtig skønt.

Ingrediensser:
- 1 frossen banan
- 1 håndfuld frosne skovbær
- 1 håndfuld frosne jordbær
- ca. 1 dl appelsinsaft
- ca. 1 dl soyamælk (jeg bruger altid den uden sukker og vanilie, vi får så meget sukker i forvejen)
- et drys kanel
- et drys vaniliepulver (jeg bruger rigtige vaniliekorn fra urtekram eller et stykke vaniliestang direkte i blenderen)
- lidt reven citronskal, husk altid øko når skallen bruges
- 1 tsk. lakridspulver

Så skal der bare blendes og den færdige smoothie hældes på glas. Jeg har pyntet med reven citronskal  - mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)