onsdag den 4. maj 2011

Maxi kjolen - skal jeg hoppe med på toget?

Jeg er meget i tvivl med hensyn til maxi kjoler og mig! Jeg syntes kjolerne ser fantastiske ud, men jeg er i tvivl om hvordan jeg vil se ud i sæsonens maxi kjoler. Det nemmeste ville selvfølgelig være, at jeg bare sprang ud i det, og fik det afprøvet!

Med hvad er det jeg er bange for? Jeg er ikke særlig høj, og jeg er ikke den slankeste model i byen, så jeg er bange for, at komme til at ligne et telt! Kort sagt bare ligne noget der skulle blive indendørs!!

Men en kvinde der virkelig rocker maxi kjole stilen, selvom hun ikke er 180 cm høj, er Nicle Richie! Hvis jeg blot så halvt så godt ud i maxi længden, ville jeg ikke tøve et sekund længere.


Hvordan har I det med maxi kjoler?

2 kommentarer:

  1. Jeg synes det er svært med de maxikjoler - for jeg synes virkelig det klæder nogen, mens andre bare kommer til at lige en spaltning mellem en sæk kartofler og et gardin ;) har dog heller aldrig turde prøve, tror mine ben er for korte til at det ville blive et kønt syn. Har du prøvet dem?
    - Simone
    fjantelov.wordpress.com

    SvarSlet
  2. Hej Simone,
    Du rammer bare spot on med din beskrivelse, for der er virkelig mange der ligner en spaltning mellem en sæk kartofler og et gardin. Mine ben er heller ikke særlig lange, så jeg tvivler på at det ville se godt ud. Jeg har derfor ikke prøvet, og jeg ikke sikker på at jeg får forsøgt mig i denne sæson.
    /Camilla

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)