mandag den 2. maj 2011

Jeg mangler kjoler!

Min mave vokser jo stille og roligt, og jeg har derfor behov for nyt tøj hele tiden.

Det er ikke fordi jeg ikke elsker at shoppe, men jeg kan generalt ikke passe det jeg normalt ville gå efter, derfor skulle jeg finde ud af hvad jeg følte mig bedst tilpas i. Det gør jeg i leggings og kjole! Så nu er jeg på udkig efter kjoler med ekstra plads omkring maven, samtidig med at de også er til normale mennesker! Ja jeg ved godt jeg er krævende!

Her er nogle bud på kjoler med ekstra fylde til maven.


 























2 stk fra Topshop.

 

2 stk. fra H&M

Min farvorit er klart den første fra Topshop.

5 kommentarer:

  1. Et rigtig fint udvalg af kjoler!
    Er specielt vild med den beige :-)

    xx

    SvarSlet
  2. Den er også rigtig fin, jeg tror den vil være flot, med en lille mave under:-)
    /Camilla

    SvarSlet
  3. Hej! Kan du give mig et link til sommerfuglekjolen? Jeg kan ikke lige finde den på Topshop :-)

    Mange tak!

    Mvh Søs Emily Andersen.

    SvarSlet
  4. Hej Søs

    Jeg tror desværre kjolen er udsolgt, den var meget populær i maj måned. Jeg mener at kunne huske, at flere af størrelserne allerede var udsolgt, da jeg postede det her indlæg. Men kjolen var så fin at den bare skulle med:-)
    /Camilla

    SvarSlet
  5. Hej igen! Øv! Den var ellers super sød :-) Men tak alligevel!

    Mvh Søs.

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)