onsdag den 18. maj 2011

Hvis nu solen havde skindet...

...ville jeg ha' nydt et koldt glas hvidvin på altanen sammen med min mand, hvis jeg altså ikke lige var gravid.
En rigtig god sommer vin som vækker dejlige ferieminder, er Torres vina Esmeralda, den er sød - men ikke vildt sød! Det er en billig vin, der kan købes i de fleste supermakeder og vinhandler til omkring 50,- for en almindelig flaske og ca. 150,- for den ekstra store papudgave på 3 liter. Det gode ved den store er, at der altid er til et ekstra glas til gæsterne - og et lille glas til en selv dagen derpå:-)

Jeg ville iføre mig denne badedragt (som er ekstra stor omkring mavsen), sætte håret op og bare nyde den varme solen giver min krop.
Det er en collectionsprøve fra Change, jeg har også bikinien i samme print - men jeg skal jo passe ekstra godt på maveskindet. Jeg krydser stadig fingre for at jeg ikke får strækmærker, men jeg har læst at det er homoner der er skyld i dem, så jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at holde dem væk. Kom enlig med en kommentar, hvis du ved hvad jeg kan gøre for at min homoner ikke fremprovokere i strækmærker.

Men dagen i dag er trist og grå, og i stedet for at nyde solen sidder jeg indendøre, drikker urtete og læser om amning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)