fredag den 20. maj 2011

Ny blazer x 2

Jeg har aldrig fundet en rigtig blazer som jeg kunne lide, og derfor har jeg heller ikke invisteret i en før. I lørdags var jeg i H&M sammen med min mand, for at finde noget festligt tøj til svigerindens konfirmation i dag. Imens jeg kiggede efter cardigans kom min mand med disse 2 blazere, først var jeg kritisk - meget kritisk! Men han fik mig overtalt til at prøve dem, og jeg var solgt. Nu er problemet bare at jeg ikke mener jeg har brug for dem begge, det er jo også samme model bare i to forskellige farver.

Hvilken en kan i bedst lide?
 

 



















Blazeren koster 350,- og jeg fandt dem her i H&M i Hørsholm.

5 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide den brune/beige, den er rigtig fin og vil passe godt til alle de fine sommerkjoler :-)

    SvarSlet
  2. Ja det ville den :-) Jeg må også indrømme at den kom på i går til konfirmationen, men jeg vil virkelig godt have den anden også! Kæmpe dilemma, jeg gider bare ikke fylde mit skab med ting jeg ikke får gået med, det har jeg prøvet alt for mange gange.
    /Camilla

    SvarSlet
  3. En god blazer er bare noget, man skal eje! Den lyse er rigtig flot.

    /Emma

    www.w-l-a.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Tak Emma, jeg kan kun være enig - men det er først nu jeg har fundet en der passede mig 100%, og så til en rimelig penge :-)
    /Camilla

    SvarSlet
  5. Jeg hælder også mest til den lyse:-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)