mandag den 9. maj 2011

Søndags koncert i Søborg

I går gik turen til Søborg, en nær ven af min familie skulle spille koncert i Søborg kirke. Jeg har aldrig været til en rigtig klassisk koncert før, så jeg var spændt på hvordan det ville være. Normalt hører jeg ikke klassisk musik, men jeg interesserer mig meget for musik. Derfor ser jeg det som en naturlig vej igennem musikkens historie, der giver en større musikforståelse, at hører noget man ikke normalt ville.
Jeg var meget stolt over at kunne fortælle min næste 12 årige lillebror, hvad alle instrumenterne hed og kunne guide ham igennem numrene. Det var nok ikke lige noget for en fyr på 12 år der hører Eminem og Green Day, men han var stadig glad for at have været med.

Har I været til klassisk koncert?




En meget lille smag af dagens, sorte Converse og 3/4 blå leggings fra H&M.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)