torsdag den 26. maj 2011

Drive-in Bio

Min søde mand foreslog at vi kunne tage i Drive-in Bio her til aften.
Da jeg var lille tog mine forældre i Drive-in hver sommer, jeg fik min dyne, legetøj og walkman med, så kunne jeg underholde mig selv og ligge mig til at sove når jeg blev træt. Filmene starter først omkring kl. 22 - plus minus, så det er jo sent for børn!
Desværre er vejret ikke overbevisnede lige nu, men håbet lever stadig lidt endnu. Vi er i hvert fald klar med popcorn, sodavand, kaffe, the og diverse snacks. Heldigvis bor min svigermor i Lynge, hvor Drive-in ligger, så vi kan få en melding om vejret inden vi kører.
Hvis vi tager afsted er planen at vi skal se "The Hangover II".
Den har ikke fået det bedste anmeldelser, men den skulle være sjov og det er det vigtigste:-)

I kan tjekke priser og film ud på Drive-in's hjemmeside lige her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)