fredag den 20. august 2010

Filippa K

Jeg har altid været fristet af Filippa K, der er altid noget der passer ind i min garderobe!

Den anden dag da jeg surfede forbi deres hjemmeside, blev jeg mødt af disse skønne billeder.



Efter mange regnfyldte efterårsdage (selvom kalenderen stadig siger august :-s) får jeg lyst til at investere i en stor strik vams, som den modelle putter sig i på billedet. Det billede oser bare af hygge!
Godt det snart er weekend, så jeg kan komme hjem og hygge med kæresten :-)


2 kommentarer:

  1. Det er noget rigtig fint tøj! Jeg hentede også deres lookbook i Illum forleden, der kan man se alt det nye, det er meget inspirerende ;-)

    SvarSlet
  2. Ja den må jeg da også lige have fat i, gad vide om jeg kan finde den i Magasin i Lyngby.... :-)

    SvarSlet

Skriv en kommentar :-)