lørdag den 14. august 2010

Markerede skuldre

De markerede skuldre bliver i modebilledet, i hvert fald spring/summer 2011 med. Jeg syntes stilen er flot, men nogle gange også for voldsom. Det er nok derfor jeg stadig ikke har fundet den jakke, der passer mig endnu.

Den blanke jakke er fra Heering/Lars Wallin.
Personligt falder den ikke lige i min smag, men den har nogle meget fine detaljer. Den måde den er åben i ærmerne, og den gennemgående sorte stribe, bryder det fine blanke look.
Det gør at den er mere rå og derfor kan bruges både til hverdag og fest.


Den lyse jakke fra By Malene Birger falder til gengæld lige i min smag. Skuldrene er markeret på en feminin måde, snittet i kraven er en flot detalje, som jeg håber vi kommer til at se mere af de næste sæsoner.

By Malene Birger jakken må meget gerne finde vej til min garderobe til foråret! Jeg vil bruge den som jakke/blazer til pæne bukser, jeans og leggings, nederdel, til hverdag og fest...
Kort sagt jeg tror den vil gå til næsten alt!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)