søndag den 15. august 2010

Ils of Norway

Jeg har plukket 3 looks ud fra Ils of Norways show til CFW.

Den hvide kjole er helt fantastisk. Jeg ville sætte et par korte cykelshorts eller leggings til, da jeg ellers ville føle jeg gik ud med numsen bar. Hvis man ikke ser selvsikker ud (hvilket jeg ikke ville gøre, hvis jeg følte mig halv nøgen) er det svært at få "the look" til at virke.
Printet af havfruen er meget fint og feminint, et par stilletter er et most til denne kjole, men jeg tvivler på at en monster metal hummer i håret ville virke for mig... ;-)

Jeg er meget glad for leggings og skinny jeans, derfor syntes jeg selvfølgelig om de næste 2 billeder! De batik inspirerede leggings minder mig om de sene halvfemsere hvor jeg havde mit 70'er flash back, hvor batik var sejt! Jeg har altid været glad for farvede tights, og disse leggings vil være en forårsafløser for dem.

Jeg kan bedst lide den lyngfarvede udgave, hvilken en er din favorit?





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)