fredag den 13. august 2010

Spon Diogo

Jeg har lige kigget billederne igennem for Spon Diogo's show til CFW, og hold da op nogle flotte kjoler. Deres snit er spændene og interessant, og personligt har jeg da lige kunne føje specielt en til min ønskeliste.

De 2 sorte kjoler er helt fantastiske, jeg elsker kjoler men føler mig ikke altid tilpas i dem, da jeg føler mig lidt for meget prinsesse til min stil. Det ender altid med at jeg går i jeans flere dage bagefter for at finde balancen igen. Men de her to er rock chik og lige min stil.
Min farvorit er kjole nr. 2, hvilken er din??

Buksedragter er flotte, desværre har jeg ikke selv ture hoppe i en endnu, men jeg kan se jeg stadig har muligheden:-) Spændene farve, en rigtig frisk forårs grøn, ikke lige en farve der klæder mig...desværre! Snittet er flot, med et par høje stilletter og en af efterårets mange cardiganer, er man klar til en fest i haven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)