onsdag den 11. august 2010

Modeuge i København

Øv tænkte jeg da jeg kiggede på programmet for modeugen, ikke fordi der ikke er spændene shows og diverse events, men fordi jeg har et arbejde der skal passes. I weekenden var der så en mulighed for at jeg kunne tage til byen og være lidt med, men så har min lillebror valgt at holde fødselsdag lørdag. Søndag er dømt til afstresning oven på endnu en hård uge, med masser af overarbejde. Det er selvfølgelig en prioritering at jeg vælger 17 års fødselsdag og mit helbred frem for modeugen, men jeg tror i sidste ende at det er god prioritering.
Jeg har hørt på P3 at drK sender fra modeugen! Nu har jeg så tjekket drK og de sender modeugens shows om natten, super tænkte jeg, men det kræver jo at jeg enten er vågen eller kan optage det på hardisken. Jeg vælger den sidste løsning, så kan man også se det igen og igen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)