tirsdag den 10. august 2010

Hvor var min hjerne?

Her til morgen stod jeg op og gik i bad som jeg plejer. I badet planlægger jeg ofte hvad jeg skal have på af tøj, og i dag var ingen undtagelse. Efter badet tog jeg mine elskede skinny jeans på fra Zara (som jeg købte i Rom i foråret) og fandt en gammel skjorte fra Esprit i skabet, denne skjorte bruger jeg ofte med en hvid bluse indenunder. Det har jeg så også valgt at gøre i dag, problemet er så bare at jeg har vintertøj på i dag! I følge DMI skal det blive ca. 21 grader dag og ikke 5 grader.... Til mit forsvar skal jeg jo ud og shoppe lidt i dag, og jeg syntes ofte at centre kan være kølige, det må være derfor jeg har klædt mig på som om det var efterår allerede. Eller også er det fordi, at jeg ser så meget frem til at skulle iklæde mig efterårs moden 2010.

God dag til jer alle, og jeg håber i har iklædt jer sommertøj :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)