onsdag den 4. august 2010

Smukke negle

Lakerede negle er flotte, det er en let måde at have velplejede negle på. Jeg har altid holdt meget af neglelakker, der er meget få farver jeg ikke har prøvet. Men dem jeg ikke har prøvet endnu, er dem de fleste vælger eller tager som det sikre valg. Det er kun 1 år siden jeg prøvede rød for første gang. Min søde svigerinde, på 14 år, skulle til at ligge neglelak, jeg kiggede på imens hun gennemgik sine egne og min svigermors udvalg. Mit blik stoppede ved en meget vild, kraftig og næsten blodig rød farve fra Gosh, den måtte jeg bare prøve! Nu havde jeg chancen for at prøve noget nyt, uden at skulle købe det. Jeg er meget økonomisk anlagt, så jeg smider ikke bare penge ud til ting som jeg ikke er 100 % sikker på, at jeg vil bruge mere end en gang.
Farven var fantastisk og jeg må indrømme at jeg følte mig meget lady like. Da den begyndte at skalle, tog jeg den af og lagde en mere Camilla like lak, en fin mørklilla sag. Jeg holder meget af mørke farver, mine negle har derfor været lakeret sorte mange gange.

Mit eneste problem er at mine negle er meget korte, de måler ca. 1 cm. i længden på det hudfarvet område, mine brødre derimod har de flotteste lange og perfekt buede negle. Det er bare så uretfærdigt!
En af mine store idoler, Kristen Stewart, har også korte negle, men man ser hende altid på den røde løber med lakerede negle – ofte sorte, så cool og lige min stil. Jeg sagde til mig selv hvis hun kan, så kan jeg i hvert fald også!! Derfor vil jeg nu slutte bloggen for i dag og lakere mine negle sorte:-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)