søndag den 1. august 2010

Jeg elsker mit Eurowoman

Hver måned dumper det nye Eurowoman ind i min postkasse, det har det gjort i snart et år. Før det har mit abonnement været on and off, men hver måned har jeg stået og kigget på det nede i det lokale supermarket, og endt med at købe det. 
Mit første Eurowoman købte jeg da jeg gik i 9. klasse i 1998. Jeg blev præsenteret for magasinet hjemme hos min veninde, jeg bladrede tilfældigt i det og var solgt med det samme. Næste dag da jeg skulle med toget hjem, købte jeg mit eget eksemplar i DSB kiosken. Siden den dag har Eurowoman været mit fortrukne modemagasin. 

I hvert magasin sætter jeg små post-its, så jeg ved hvor jeg er kommet til, kan finde en artikel eller et foto som har gjort særligt indtryk.

Denne måneds magasin er fyldt med efterårets tendenser, og jeg må sige jeg glæder mig til rulam, snørestøvler, strik og farven camel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)