torsdag den 26. august 2010

Strik

Butikker, reklamer og blade bugner med strik i alverdens former og farver. Jeg har altid syntes godt om strik, især når andre havde det på, men det har sjældent fungerede for mig. Det har jeg besluttet skal blive anderledes i år!
Jeg tror problemet har været, at jeg ikke har prøvet forskellige modeller, men blot holdt mig til de mere kedelige og klassiske.

Nu har jeg tænkt meget over hvilken strik der skal være efterårets første... Jeg er stadig lidt i tvivl om jeg får brugt den, derfor har jeg luret på en fra H&M.
Jeg ville kunne sætte denne strik til det stramme look, med leggings og jeans, eller til klassiske bukser og skjorte. I taljen ville jeg sætte et smalt bælte i fx. beige eller cognac.
Find strikken her og kun til DKK 199,-

Hvilken strik skal ind i din garderobe dette efterår?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv en kommentar :-)